A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти, молоді та спорту Березанської міської ради

Тренінг для вчителів НУШ « Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення»

Дата: 07.02.2024 13:34
Кількість переглядів: 36

Діяльнісний підхід в освіті – це спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішна інтеграція в соціум і професійна реалізація.

На виконання наказів Міністерства освіти і науки України щодо реалізації програми підвищення кваліфікації «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення» у рамках підтримки відновлення освіти України фундацією LEGO (Королівство Данія) у період зимових канікул в громаді проведено практичні тренінги –навчання з питань впровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітньому процесі для п’ятидесяти вчителів початкових класів НУШ.

9 та 11 січня 2024 року таке навчання відбулося на базі Березанському ліцеї 3, у якому взяли участь учителі початкових класів усіх закладів загальної середньої освіти громади.

Учителі працювали з Наталією Білявською, регіональним тренером, яка навчала та демонструвала на практиці партнерську роль педагога-дизайнера освітнього процесу. Під час тренінгу також показала, як вибудовувати взаємодію з дітьми відповідно до їхніх інтересів і потреб з урахуванням освітнього контексту.

Учасники тренінгу пригадали складові ранкового кола та методику його проведення, способи об’єднання в команди, взяли активну участь у виконанні практичних вправ, узагальненні понять, створенні дизайну інтерактивного уроку, мандрували картою України із застосуванням цеглинок наборів LEGO тощо.

Тренер вміло мотивувала вчителів до діяльності , виконання цікавих завдань. Прості на перший погляд, але саме ці вправи дозволяли невимушено включитись в діяльність усім учасникам заходу і учасники зрозуміли , як саме через діяльнісний підхід, досліди та спостереження, самостійний пошук рішень, командна робота мотивує до повторення та вивчення тем з різних предметів, розвивають мовлення, активізації спілкування тощо.

Відтак переконані, що діяльнісний підхід є ефективним для опанування дитиною будь-якої теми не на поверхневому рівні, а на рівні усвідомлення.

Через активну участь у навчанні та практичній діяльності відбулося усвідомлення педагогами своєї ролі, яка полягає в тому, щоб дати можливість учням отримати знання не в готовому вигляді, а шляхом особистого пошуку, дослідження, експерименту, спілкування і взаємодії, пропозиції власних ідей, також формує уміння аргументувати думку.

За час навчання усі блоки, які передбачає програма навчання, а саме: «Педагогічні стратегії НУШ», «Характеристики діяльнісного підходу», «Проєктне навчання» успішно були опрацьовані з паузами на чай, каву, обід. Під час пауз учителі активно та невимушено доброзичливо продовжували спілкування, обговорювали актуальні освітні питання, ділилися досвідом, здобутками, озвучували проблеми.

Усі учасники навчання отримають сертифікати про підвищення кваліфікації. Навчання пройшло у дружній теплій атмосфері, адже найдорожчий наш скарб – діти і створення умов для розкриття їхнього потенціалу є важливим і першочерговим завданням освіти.

 

Керівник педагогічної спільноти вчителів початкових класів – Людмила Головач



« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень