A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти, молоді та спорту Березанської міської ради

Загальнодержавний зовнішній моніторинг якості початкової освіти у Садовому ліцеї

Дата: 07.05.2024 09:47
Кількість переглядів: 5

Загальнодержавний зовнішній моніторинг якості початкової освіти у 2024 році в освітніх закладах України проводився  втретє. Перші два цикли провели у 2018 та 2021 роках. Головна мета такого дослідження — визначити рівень знань учнів початкових класів. Місія  моніторингового дослідження — відстежити, наскільки ж успішно відбувається реформа Нової української школи в перших-четвертих класах: як змінюється динаміка, чи успішно діти й вчителі переходять на нові стандарти навчання, як добре володіють ключовими компетентностями здобувачі освіти. Така інформація дасть можливість Уряду України, Міністерству освіти й науки України формувати й провадити ефективну і якісну освітню політику на основі офіційних даних доказової педагогіки, опираючись на аналітику, виписану на основі стандартизованого освітнього вимірювання. Цьогоріч вперше моніторинг відбувся серед учнів, які навчаються за цією програмою.                                                                                                                  

   З 16 квітня упродовж двох тижнів тривала підготовка учнів 4 класу Садового ліцею до участі у проведенні моніторингового дослідження з формування саме читацької компетентності, яке відбулося 23 квітня 2024 року у  стінах рідної класної кімнати.  

   У день проведення моніторингового дослідження завітала головний спеціаліст Управління освіти, молоді та спорту Пархоменко Тетяна Миколаївна, яка привезла  із собою Пакет завдань з  Кольоровими  буклетами з текстом для читання та чорно-білі зошити із завданням до тексту для читання, що мали по дві частини. Діти виконували  завдання, які мають прямий зв'язок із життєвими ситуаціями. Наприклад, прокласти маршрут, прочитати текст, охарактеризувати дії та вчинки персонажів, порівняти  фрагменти тощо. Завдання мали на меті не лише проконтролювати рівень сформованості знань та вмінь, але і розповісти учням цікаве щодо інтерактивних досліджень, сучасних парків відпочинку та віртуальних екскурсій. На виконання учнями завдань кожної частини тестування відведено по 40 хвилин. Після виконання тестових завдань учні заповнювали анкету, на виконання якої також було відведено 25 хвилин. Між етапами проведення моніторингового дослідження були перерви.

    Під час виконання учасниками завдань дослідження  Любов Андріївна Приходько, вчитель учнів 4 класу,  перебувала на місці, розташованому позаду учасників, і  також заповнювала Анкету вчительки.

    Після завершення дослідження старша інструкторка  сформувала пакети в порядку, зазначеному в Технологічній карті старшого інструктора, та переслала його в Київський регіональний центр оцінювання якості освіти .

  Усім бажаємо успіхів!


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень